Vidi

geen verzendkosten

Veelgestelde vragen

Helaas is het niet mogelijk om bij ons artikelen te bezichtigen. Omdat wij een webshop zijn hebben wij geen showroom of fysieke winkel. Heb je vragen over een artikel, dan kan je ons altijd contacteren!

Dat is zeker mogelijk! Je kan onze afhaallocatie vinden aan de Philipsstraat 3B in Zoetermeer. Plaats je bestelling online en kies vervolgens voor ‘Afhalen op locatie Zoetermeer’. Zodra jouw bestelling klaar ligt, ontvang je een bericht van ons!

Als je meerdere kortingscodes hebt ontvangen, kijk dan eerst goed welke nog geldig zijn in combinatie met elkaar. Zijn er een paar te combineren? Stuur ons dan een mail, WhatsApp bericht of chat bericht. Wij zullen de codes samenvoegen en er 1 nieuwe code van maken.

De levertijd staat vaak per product aangegeven. Veel bestelling worden al de volgende dag aan huis geleverd. Kijk voor meer informatie op de pagina van Bezorgen en Leveren.

Bij VIDI HOME betaal je geen verzendkosten!

Jammer dat je een product wilt retourneren! Het makkelijkst om dit te doen, is om ons een berichtje te sturen met jouw bestelnummer, adres en reden van retour. Zorg dat je het product in de originele productverpakking stopt en dat deze veilig wordt teruggezonden naar ons. Je zult vervolgens van ons een retourlabel krijgen, zodat jij jouw pakketje op de post kan doen!

Wij bezorgen met PostNL. PostNL probeert altijd 1x actief jouw pakket te bezorgen. Mocht je niet thuis zijn, dan zullen zij het pakket bij een van jouw buren proberen te bezorgen.

Wil je dit nou niet? Kies dan voor een afhaalpunt. Hier kan je zelf, wanneer het uit komt, jouw pakketje ophalen!

Je kunt bij het invullen van je gegevens aanvinken dat het om een zakelijke bestelling gaat. Hierna wordt er gevraagd een om een geldig BTW nummer.